img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

လူတစ္သန္းေက်ာ္ ၾကည့္ရႈ ့သည့္ Super Junior အဖြဲ ့



ဇူလုိင္လ(၇)ရက္ေန ့ကထြက္ရွိေသာ ေတာင္ကိုရီးယား လူငယ္အဆိုေတာ္ အဖြဲ ့
SUPER JUNIOR ၏ No Other သီခ်င္းဗီဒီယို အသစ္ကို ႏွစ္သက္ သေဘာက်သူ
အထူးမ်ားျပားၿပီး စတင္လႊင့္တင္သည့္ ရက္မွ(၆)ရက္ အတြင္း နာမည္ေက်ာ္
ဗီဒီယိုရွယ္ယာဆိုက္ Youtube တြင္ ဝင္ေရာက္ၾကည့္ရႈ ့သူ ၁.၂ သန္းေက်ာ္ ရွိလာ
ၿပီး ၾကည့္ရႈ ့သူ အေရအတြက္ ဆက္လက္ တိုးတက္လွ်က္ ရွိသည္။


ထိုသီခ်င္း ဗီဒီယိုသည္ ၾကည့္ရႈ ့သူမ်ားရံုသာမက ေဝဖန္ေဆြးေႏြးမႈအမ်ားဆံုး ၊
ႏွစ္သက္သူအမ်ားဆံုးအဆင့္မ်ားျဖစ္သည့္ Most Discussed ၊ Top Favorited
ႏွင့္ Top Rated စေသာ Youtube ဆိုက္ေပၚမွ အဆင့္ သတ္မွတ္ခ်က္မ်ား တြင္
လည္း ထိပ္ဆံုးေရာက္လွ်က္ရွိသည္။


Super Junior အဖြဲ ့ဝင္(၁၀)ဦး

No Other သီခ်င္းဗီဒီယို အသစ္ကို ကိုရီးယားႏိုင္ငံသာမက ဂ်ပန္ ၊ တိုင္ဝမ္ ၊
တရုပ္ ၊ ေဟာင္ေကာင္ ၊ျပင္သစ္ ၊ အီတလီ ၊ နယ္သာလန္ ၊ ပိုလန္ ၊ ဘရာဇီး ၊
ကေနဒါ ၊ ရုရွ ႏွင့္ ဆီြဒင္ ႏိုင္ငံမ်ားမွ လည္းဝင္ေရာက္ ၾကည့္ရႈ ့ၾကရာ ကမာၻ
တစ္ဝွမ္း ကိုရီးယား ေပါ့ဂီတ လႊမ္းမိုးမႈ ႀကီးထြားလာပံုႏွင့္ Super Junior အ
ဖြဲ ့ ေက်ာ္ၾကားလာပံု ကိုေဖၚျပေနျခင္းျဖစ္သည္။

ၿပီးခဲ့ေသာ သီတင္းပါတ္ အတြင္းကလည္း တပါတ္အတြင္း သီခ်င္း Album
ႏွစ္သိန္းေက်ာ္ ေရာင္းခ်ခဲ ့ရေသာေၾကာင့္ ေတာင္ကိုရီးယား ဂီတရုပ္သံ
အစီအစဥ္မ်ား ျဖစ္ေသာ Music Bank ႏွင့္ Inkigayo တို ့မွ ဂုဏ္ျပဳဆုမ်ား
ရရွိခဲ ့ေသာ Super Junior အဖြဲ ့သည္ ဇူလိုင္လ အတြက္သာမက
၂၀၁၀ ခုႏွစ္အတြက္ အလားအလာေကာင္းမ်ား မ်ားစြာရွိသည္ဟု
သိရသည္။


Youtube တြင္လႊင့္တင္ထားေသာ Super Junior ၏ No other ဗီဒီယိုသီခ်င္း

0 Response to "
လူတစ္သန္းေက်ာ္ ၾကည့္ရႈ ့သည့္ Super Junior အဖြဲ ့
"

Post a Comment